روکش ملامینه ومزایای آن ، ملامینه پرکاربردترین نوع روکش است.به علت مشکل بودن وتخصصی بودن پروسه روکش کاری ملامینه و نیز بعلت سرمایه گذاری بالا و مهم تر

از آن ارزش افزوده ی بالای آن معمولا کارخانجات ام دی اف جهان دارای خطوط روکش ملامینه بوده و انواع ام دی اف ملامینه رانیز عرضه می کنند.

 در این روش تنوع ام دی اف تولیدی نیز بالا می رود. در سطح جهانی روکش های ملامینه بیشترین و وسیع ترین دامنه مصرف را در بین سایر روکش ها دارند و در مصارف عمومی و تقریبا تمامی مصارف روکش کاری سطوح مورد استفاده قرار میگیرند.

دارا بودن تمام امکانات تزئینی و نیز مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت ، آب ، حرارت ، سایش ،…. دامنه وسیعی از کاربردهای متنوع را برای ام دی اف با روکش ملامینه می تواندر تمام استفاده ها به صورت عمومی در مبلمان اداری ومنزل،درها و بدنه كابینت، ‌لوازم اتاق خواب و تخت خواب، مبلمان بچه،‌ مبلمان و لوازم دستشویی و حمام،‌ روكوب دیوار،پارتیشن و… استفاده کرد.

در واقع می توان گفت پُر کاربردترین نوع روکش ها ، نوع ملامینه می باشد و از نظر قیمت بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر انواع روکش ها می باشد.


رو کش کاری با روکش ملامینه روی ام دی اف بسیار متداول بوده و معمولا بسیاری از کارخانجات بزرگ جهان دارای خطوط روکش ملامینه هستند. این نوع روکش پرکاربردترین نوع روکش مخصوصا در صنعت ام دی اف است.

مزایای روکش ملامینه:


مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت
مقاومت در برابر حرارت وسایش
هماهنگ بودن رنگ لبه های چسبانده شده با سطح رویه
قیمت مناسب وتنوع در طرح و رنگ
برخی شرکت های تولید کننده:
پاک چوب،پارس نئوپان،نوین چوب،نما چوب

دیدگاه خود را بنویسید