میز اداری ارزان ، همانطور که می دانید محیط فیزیکی شیک و مرتب در بهره وری کارتان نیز تاثیر زیادی دارد . اغلب کارفرمایان در دنیای کسب و کار به طور مرتب میز ومبلمان اداری خود را عوض می نمایند . پس بهتر است که از میز اداری ارزان و قیمت مناسب استفاده کنید تا هزینه های گزاف و بیهوده ای را صرف خرید میز اداری نکنید .

همان طور که می دانید انواع و اقسام مدل های میز اداری با قیمت های بسیار بالا وجود دارد. شما فقط با صرف کم وقت و دقت وحوصله می توانید همان مدل ها را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . ما در این مقاله به شما در خرید میز اداری ارزان قیمت کمک می کنیم تا براساس ویژگی ها یک میز اداری مناسب برای محل کارتان انتخاب کنید .

 آنچه که شما باید بدانید


نکات زیادی برای تهیه میزهای اداری وجود دارد اما برای ارزان بودن ما 4 ویژگی را مشخص کرده ایم تا شما در زمان خرید دقت بیشتری را داشته باشید و از خرید میزهای بی کیفیت ارزان جلوگیری کنیم .

1)اندازه


اندازه تمام میزهایی که در فروشگاه پیدا می کنید ، در حالت عادی و معمولی 200 سانتی متر یا کمتر طول دارند . همان طور که می دانید ابعاد بیشتر قیمت بیشتری نیز در پی دارد . شما می توانید میزی با ابعاد کوچکتری را انتخاب کنید تا قیمت کمتری پرداخت کنید . اما باید دقت و بررسی کنید که سطح میز جوابگوی کار و وسایل شما می باشد یا خیر ، اما امروزه به طور کلی تمام فعالیت ها با کامپیوتر ارتباط مستقیم دارد . در نتیجه شما فقط به سطحی برای قرار گرفتن مانیتور و یادداشت نیاز خواهید داشت .

ابعاد استاندارد در انواع میز اداری


میز مدیریت :


ابعاد استاندارد در میز مدیریت از 180تا 280 سانتی متر است که برای فضاهای خیلی بزرگ و سفارشی امکان تولید میز با ابعاد بزرگتر می باشد ولی نظر ما این است که از ابعاد 350 سانتی متر بیشتر نشود .

میز کارشناسی و میز کارمندی:


ابعاد استاندارد میز کارشناسی از 120 تا 160 سانتی متر می باشد ، اما ابعاد میز برای رئیس دفتر از ابعاد 180تا 200 سانتی متر ساخته می شود . البته برای میز های کارمندی نیز توصیه میشود که ابعاد 150 سانتی متر استفاده شود و حتما امکان ارائه 3 فایل کشو وجود داشته باشد .

میز کنفرانس:


ابعاد استاندارد برای میزهای کنفرانس ، حداقل طول 70 سانتی متر و حداکثر 90یا 100 سانتی متر است . برای عمق صفحه هم کمتر از 70 سانتی متر نشود زیرا اگر کمتر باشد جلوه و نمای میز کنفرانس نیز از بین می رود .

میز کار گروهی :


ابعاد استاندارد این گروه از میز ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، زیرا که کاربرد این نوع از میزها در شرکت ها برای این می باشد که تعداد افراد زیادی باهم کار می کنند . پیشنهاد ما برای کمترین فضای کار برای هر نفر 2.5 متر مربع است که با رعایت این موضوع شما می توانید فضای مناسبی را برای کارمندان خود فراهم کنید ، اما فضای مناسب برای چیدمان مدرن برای هر نفر 4 متر مربع می باشد .

2) جنس:


جنس اکثر میزهای گران قیمت و شیک از چوب طبیعی می باشد که بیشتر از چوب درختان کاج ، افراو ماهون هستند . این نوع میزها قیمت بسیار بالایی دارند پس صد در صد این موارد برای شما انتخاب خوبی بر حسب بودجه و هزینه نخواهند بود ، اما میزهای که از جنس چوب ام دی اف ، فلز و یا شیشه هستند ارزان تر می باشند .

3) ارگونومیک:


اکثر مردم تفاوت بین میز مخصوص نوشتن و میز کامپیوتررا نمی دانند و در زمان خرید این نکته را نادیده می گیرند . میز مخصوص نوشتن مخصوص مطالعه و نوشتن می باشد اما میز ارگونومیک دارای کشو و صفحه ای مخصوص کیبورد و موس می باشد . دقت نمایید که این تفاوت می تواند بر بدن فرد تاثیر بگذارد. در طول زمان علائم این انتخاب نادرست نمایان می شود .


4) قیمت:


اگر دقت کرده باشید زمانی که شما کالایی را بدون واسطه خریداری کنید ، هزینه مناسب تر و کمتری را پرداخت کرده اید تا زمانی که از واسطه خریداری کرده اید . توصیه ما به شما این است که برای خرید میز اداری ارزان به سراغ تولید کننده ها بروید و بدون واسطه میز قیمت مناسب و ارزان مورد نظر خودتان را انتخاب و خریداری نمایید .

نکات مهم خرید میز اداری ارزان قیمت


1)سطح میز را نگاه کنید


در ابتدا لازم است سطح میز را ملاحظه کنید . اکثرا میزها دارای سطحی متفاوت نسبت به بدنه و پایه ها دارند . برای مثال سطح شیشه ای با بدنه چوبی یا فلزی. حتی ممکن است سطح و بدنه از یک جنس باشند ، اما آن چیزی که مهم است داشتن سطحی یکنواخت ، بدون شیب و صاف است . همچنین بررسی و دقت کنید میز خراش یا ساییدگی نداشته باشد و در زمان استفاده نیز دارای مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی باشد .

2) مونتاژ میز


در زمان خرید حتما به مونتاژ میز دقت کنید ، به این معنا که قطعات مرتب و مناسب به هم متصل شده اند یا خیر . همچنین توجه نمایید که سطح رویی میز با پایه باید اتصال محکم داشته باشند تا توانایی تحمل زیادی نسبت به بار وارده را داشته باشد . همچنین باید از کیفیت بالای لولاها نیز اطمینان حاصل کنید .

3) اندازه گیری محیط


واجب است که اول فضا و محیط اتاق خود را به درستی اندازه گیری نمایید ، زیرا این کار نشان خواهد داد که چه ابعاد میزی برای فضای کاری شما مناسب می باشد . البته باید دقت کنید که مسیر رفت و آمد در محیط را هم در نظر داشته باشید . همچنین مهم است که عرض درب ورودی و درهای اتاق نیز باید به اندازه ای باشد که میز به راحتی داخل شود و بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد .

4) بررسی همه جوانب


بهتر است که همه جوانب را به طور کلی بررسی کنید و از بررسی کردن ارتفاع میز با صندلی غافل نشوید و در خرید میز ارزان قیمت دقت نمایید ، زیرا که میز های کامپیوتر مخصوص خود کامپیوتر هستند و دارای یک صفحه کلید در سطح رویی و جای مخصوص برای کیس و کیبور میباشند . راجع به کشوی و قفل دار بودن آنها هم توجه نمایید زیرا هر چقدر تعداد کشو ها بیشتر باشد عرض میز شما کم می شود و دیگر لازم نیست تمام وسایل خود را روی میز قرار دهید و میز کاری خود را شلوغ کنید .

سخن پایانی:


زمانی که برای خرید به سراغ میزهای ارزان قیمت می روید، در واقع به دنبال کیفیت هم باید باشید. تنها به دلیل محدودیت های مالی به دنبال محصولات ناشناخته و بی کیفیت نباشید و در خرید میز اداری ارزان قیمت دقت نمایید که در کنار مناسب بودن قیمت کالا و جنس از کیفیت خوبی برخوردار باشد. صرفا به ارزان بودن آن اکتفا نکنی

دیدگاه خود را بنویسید