صندلی اداری ارزان ، امروزه مدیران و کارمندان اداره ها و سازمان ها به دلیل اینکه بیش تر روز خود را پشت میز سپری می کنند نیازمند یکسری امکانات هستند ،

بنابراین انتخاب یک صندلی اداری مناسب که مختص کارکنان باشد بسیار مهم است ، تا خیلی زود از کار خسته نشوند و همینطور به بیماری های مزمن دچار نشوند .

در نتیجه انتخاب یک صندلی اداری استاندارد و مناسب با شرایط جسمانی آن ها از اولویت‌ های مهم کاری به شمار می‌رود . امروزه با افزایش روز افزون قیمت ها و دیدن بعضی قیمت های صندلی اداری ، مدیران فکر می کنند که پیدا کردن صندلی اداری ارزان بسیار دشوار است . در نتیجه داشتن صندلی اداری ارزان و استاندارد برای کارمندان و مدیران یک نیاز مهم محسوب می شود . هر موقع صحبت از ارزان بودن وسیله ای می شود اغلب افراد تصور می کنند که قطعا آن محصول بی کیفیت است و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت . طراحان امروزه سعی می کنند که با تولید انواع صندلی های اداری ارزان و با کیفیت محصولات خود را به بازار فروش عرضه کنند و در صورت رضایت مشتری ها ، تولیدات داخلی را روز به روز افزایش دهند .

اکثر مدیران اداره ها به دنبال مبلمان با کیفیت و مرغوب هستند اما به دلیل کمبود بودجه و هزینه های زیاد آن از خرید صندلی اداری برای فضای اداری خود صرف نظر کرده و در مواقعی ترجیح می دهند که میز و صندلی قدیمی را تعویض نکنند .

اما امروزه طراحان برای آن دسته افرادی که توانایی مالی زیادی ندارند صندلی های مناسب تری طراحی و تولید کرده اند . آن ها با رعایت استاندارد های صندلی های گران قیمت ، صندلی های مناسب تری را طراحی و در بازار عرضه کردند .

ویژگی ها صندلی اداری مناسب :


خیلی از افراد گاهی اوقات بر اثر کار زیاد از درد شانه ، دست و گردن رنج می برند که این امر اصلا برای هیچ کس خوشایند نیست ، پس یکی از ویژگی هایی که یک صندلی اداری مناسب باید داشته باشد راحت بودن آن است . صندلی های اداری نباید زیاد نرم باشند بطوریکه در آن فرو برویم و زیادی هم سفت و سخت باشد که انگار روی سنگ نشستیم . ممکن است بتوان با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن یا تغییر موقعیت صندلی ها ، مثل تغییر ارتفاع و چرخش آن کمی از درد ها کم کرد ولی باید طراحی پشتی این صندلی ها به شکلی باشد که قوسی ایجاد کرده ، به عبارتی انحنا S شکل داشته باشند تا گودی کمر را به خوبی حفظ کنند و مهره ها حالت کج پیدا نکنند تا شخصی که روی آن به مدت طولانی می نشیند ، خسته نشود و دچار کمردرد نشود .

صندلی های اداری ارزان باید جنس مناسب و با کیفیت داشته باشند. قابلیت ارزان بودن آن ها موجب بی کیفیتی جنسش نشود . انتخاب جنس مناسب باعث شده ، افرادی که از آن صندلی استفاده می کنند ، به خصوص در فصل گرما عرق نکنند و اگر صندلی کثیف شود قابلیت شستشو داشته باشد . بنابراین طراحان صندلی اداری ارزان برای خنکی این نوع از صندلی ها از فوم سرد استفاده کردند که بلافاصله بعد از بلند شدن از روی آن ها به حالت اولیه خود باز می گردند . علاوه براین در صندلی اداری مناسب ارتفاع به راحتی قابل تنظیم است و شیب پشتی دارند و برای افرادی که قد بلند و چاق هستند قابلیت تغییر وجود دارد . این افراد می توانند نوع فعالیت خود را تنظیم کنند تا احساس راحتی کنند . این ویژگی ها فقط در محصولات گران قیمت نیستند بلکه بسیاری از محصولات با قیمت ارزان تر هم از این ویژگی ها برخوردار هستند . پس نباید مدیران این انتظار را داشته باشند که حتما صندلی که تهیه می کنند ، ارگونومیک داشته باشد ، زیرا هر چه تنظیمات ، برند ، تولید کننده دارای اعتبار و کیفیت بالاتر باشد ، قطعا قیمت بر اساس آن تعیین می شود و قابل تغییر است و ما به مدیران توصیه می کنیم که همین امروز به دلیل کمبود بودجه دست به خرید محصولی نامناسب نزنند ، همیشه قیمت را در کنار کیفیت داشته باشید .

چرا صندلی اداری ارزان را خریداری کنیم؟


صندلی ها مهمترین محصول از مبلمان اداری هستند، اما دلایل زیادی وجود دارد که این محصولات را با قیمت پایین تر تهیه کنیم .

1. با در نظر گرفتن کیفیت خوب می توان هزینه ها را به حداقل رساند.

2. به راحتی می توان در صورت تخریب آن ها را تعمیر کرد.

3. آنها نا حدی موارد سلامتی را تضمین می کنند .

4. برخی از آن ها قابلیت تمیز کردن و شستشو با آب را دارند و خراب نمی شوند.

5. می تواند صرفه جویی در هزینه های شرکت و سازمان باشد.

6. علاوه بر این ها اغلب آن ها تنظیمات مختلف را پشتیبانی می کنند و قابلیت ارتقا دارند.

قیمت انواع صندلی اداری ارزان:


به دلیل بالا رفتن تنوع انواع صندلی اداری، قیمت ها هم متفاوت می شود و مشتری انتخاب های بیش تری دارد که دیگر لازم نیست برای یک صندلی اداری مناسب محل کار خود هزینه های زیادی پرداخت کند و با حداقل هزینه هم می تواند مبلمان اداری را تهیه کرده و به تمام نقاط شهر حمل کند .

تنوع قیمت ها بستگی به تجهیزات بکار رفته در مبلمان دارد که این تجهیزات شامل نوع مواد اولیه و کیفیت ساخت و طراحی مدرن یا کلاسیک است . البته قیمت صندلی اداری ارزان ، همانطور که گفته شد به دلیل پایین بودن کیفیت نیست و هیچ شرکتی تمایل ندارد کالاهایی تهیه کند که قیمت پایین داشته باشد ولی در عوض آن با کیفیت پایین مواجه شوند و همان مقداری که هزینه کردند هم هدر شود ، زیرا نام برند را تحت تاثیر قرار داده و دچار مشکل می کند .

سخن پایانی:


اگر کارکنان یک شرکت تمام روز در حال کار مداوم باشد باید صندلی متناسب با آن فضا طراحی شود و همین طور اگر صندلی در مکان هایی از قبیل اتاق کنفرانس و مدیریت استفاده شود ، قطعا به تعداد زیادی صندلی نیاز است . به این ترتیب مدیران با تهیه صندلی اداری با قیمت ارزان ، می توانند به صرفه جویی هزینه ها بسیار کمک کنند ، اما ممکن است برخی مشکلات را به وجود آورد، ریسک بالایی به همراه داشته باشد و آسیب هایی به سلامت جسمانی شما وارد کند . بنابراین دقت کنید که اول کیفیت مهم است و بعد به هزینه ها توجه کنید

دیدگاه خود را بنویسید