در دنیای امروز با آمدن صندلی های اداری و مبلمان اداریِ جدید در رنگ ها و نوع های مختلف در واقع فکر خریدار را باز تر می کند نسبت به خرید محصول با سلایقه خود.

اما در صندلی اداری و مبلمان اداری باید راحت باشند صندلی های اداری نقش مهمی در حفظ سلامت و راحتی کارمندان آن اداره دارند
که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند. هنگام انتخاب صندلی اداری و مبلمان اداری باید توجه خاصی به استاندارد بودن صندلی های اداری و مبلمان اداری داشت صندلی های اداری و مبلمان اداری باید با توجه به فیزیک افراد و قابلیت تغییر ارتفاع راحتی را داشته باشد.

در صندلی های اداری و مبلمان اداری برای مراقبت از کمر وستون فقرات کارمندان می بایست ارتفاع و عمق آن مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل ارتفاع صندلی اداری و مبلمان های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی اداری خوب باید تکیه گاهی راحت و مطمئن برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف کارمندان آن اداره باشد پشتی صندلی اداری و مبلمان اداری باید راحت باشد,گودی کمر وگردن را باید بپوشاند و از ناحیه کمر,سروشانه ها محافظت کند و تکیه گاه خوبی برای ستون فقرات باشد.

با نشستن روی صندلی های اداری و مبلمان اداری غیر استاندارد,کارمندان چاره ای جز بیش از حد خم شدن و جلو نشستن که باعث درد و ناراحتی کارمندان در قسمت های کمر و گردن و در درازمدت به بیماری دیسک کمر دچارمی شوند وخستگی و درد و گرفتگی عضلات گردن,درد مفاصل زانو و آرنج,خستگی شانه ها,گودی کمر,درد ستون فقرات,کمردرد و از بین رفتن تناسب اندام کارمندان یا به دلیل بد نشستن روی صندلی اداری یا نشانه غیر استاندارد بودن صندلی های اداری و مبلمان اداری است که باید هرچه زودتر فکری به حال آن شود.

مبلمان اداری باید بادوام و با کیفیت باشند مبلمان اداری از جمله وسایل است که چون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب صندلی اداری و مبلمان اداری ارزان و بی کیفیت مقرون به صرفه نیست مدت زمانی نمی گذرد که باید دوباره صندلی های اداری و مبلمان اداری جدیدی تهیه شوداین باعث بالا رفتن هزینه ها می گردد

در مبلمان اداری باید به کیفیت چرخ ها,قابلیت تمیزکردن و شستشو روکش صندلی و این که جنس روکش چیزی باشد که در فصل تابستان کارمندان عرق نکند از مواردی است که هنگام خرید صندلی های اداری و مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود.

انتخاب رنگ و طرح مناسب در انتخاب صندلی های اداری ومبلمان اداری و توجه و احترام به خواسته کارمندان و در نظر گرفتن نقطه نظرات آن ها انگیزه بیشتری درآنها ایجاد می کند این حس که برای حضور کارمندان احترام قائل شده اید

به آنها ارزش دادید تا در محیطی خوب و مناسب کار کنند, انگیزه و تاثیر متقابل ایجاد کرده و حس خلاقیت افراد را بالا می برید.

دیدگاه خود را بنویسید