صندلی راک به صندلی گفته می شود مانند گهواره می باشد. هما‌نطور که از شواهد برمی‌آید صندلی راک اولین بار در قرن 18 میلادی در آمریکا تولید شده است . هدف سازنده این صندلی این طور بوده است که حسی شبیه به گهواره کودک داشته باشد.

نمادی از آرامش و حس خوب راحتی که اغلب ما از اینکه یکی از آن را در خانه‌مان داشته باشیم، استقبال می‌کنیم. سال‌هاست در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد.

مدل های مختل صندلی راک:


صندلی راک چوبی
صندلی راک لهستانی
صندلی راک راحتی با فوم و پارچه
صندلی راک مدرن
صندلی راک باغی

ویژگی های صندلی راک خوب


از جمله ویژگی های ممتاز یک صندلی راک این میباشد که قسمت پایین صندلی که درواقع روی تاب می‌خورند، بخش مهمی است که باید به‌درستی و با محاسبات دقیق خم شود. هر اشتباه و ناصافی در این قسمت باعث خواهد شد، صندلی‌تان به‌خوبی تاب نخورد یا اینکه وقتی روی آن هستید حس شبیه ناامنی و پرت‌شدگی کنید. اینکه صندلی راکتان از چه جنسی باشد خیلی مهم است؛ مثلاً در ساخت مدل‌های چوبی حتماً به این نکته توجه کنید که از چوب مقاومی چون گردو و راش ساخته شده باشد. به تکیه‌گاه صندلی توجه کنید و ببینید به‌راحتی می‌توانید به آن تکیه کنید. اگر نشیمن‌گاه صندلی‌تان پارچه‌ای است و در آن فوم به کار رفته حتماً به نوع فوم و پارچه و راحتی آن دقت کنید.
نوع اتصال قسمت‌های مختلف صندلی را حتما نگاه کنید، که با چه چیزی این اتصال انجام شده است. اتصال با بست به‌جای چسب که در قدیم هم کاربرد زیادی داشت و نتیجه آن صندلی راک‌های ماندگاری بود که سال‌ها در خانه‌ها می‌درخشید؛ مقاومت صندلی را بالاتر می‌برند. اینکه روی صندلی حس راحتی داشته باشید و آرنج‌هایتان به‌راحتی روی دسته آن قرار بگیرد نکته مهم بعدی است که نباید از آن غافل باشید.


مراکز خرید صندلی راک

گشتن درمراکز تولید و کارگاه‌های اطراف شهر است که اصولا نزدیک یکدیگر قرار ندارند کار بسیار مشکلی است .اگر در شهری زندگی می‌کنید که ممکن است صندلی راک باب دلتان را پیدا نکنید حتماً این را هم می‌دانید که این روزها هر چیزی به‌آسانی در اینترنت فروخته می‌شود؛ کافی است کمی جست‌وجو کنید.شما می توانید به قسمت فروشگاه ما مراجعه نمایید و مدل صندلی راک خوددتان را انتخاب نمایید.


سخن پایانی

ایده سفارشی ساختن صندلی راک خیلی فکر معقولی نیست چون ساختن این صندلی برای یک کارگاه به شکل تک به‌صرفه نیست و برایتان حتماً گران تمام خواهد شد به‌علاوه اینکه ساختن مهارت و تجربه زیادی هم می‌خواهید. به هر رو از این المان زیبا و تاثیرش در دکوراسیون خانه‌تان غافل نشوید و از آرامش حرکات نرم و آرام آن لذت ببرید. شرکت آقای میز با توجه به طراحی های تخصصی و تنوع محصول شما را در این امر یاری می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید