میز مدیریت اصلی ترین عنصر اتاق مدیریت و مبلمان اداری می باشد و برای انتخاب آن باید به موارد زیادی دقت نمائید . استانداردهایی برای میز و صندلی وجود دارند که خوب است در زمان خرید این وسایل آنها را مد نظر داشته باشید.

خیلی از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ایم. ممکن است بتوان با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن یا ایجاد تغییرات در ارتفاع میز و صندلی یا درکل تعویض آنها این موارد را رفع کرد. قبل از خرید با استانداردهای میز و صندلی اداری آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای حفظ سلامتی خود داشته باشید.
اجزای اصلی برای یک شرکت یا اداره شامل میز مدیریتی، میز کنفرانس ، میز کانتر ،میز کار گروهی ، میز کارمندی ، میز پذیرش، میز پذیرایی (میز کنفرانس با پذیرایی، میز کنفرانس بدون پذیرایی، میز کنفرانس با طراحی خاص)، پارتیشن اداری، کتابخانه، فایل اداری، کانتر، دیوار کوب و … به بازار عرضه شده اند شرکت آقای میز کلیه محصولات را به صورت کاملا حرفه ای درلیست خرید خود دارد. با توجه به تاثیر مبلمان اداری در روند کاری کارمندان، راحتی و جنس مبلمان اداری از شاخصه‌های اصلی خرید مبلمان اداری به شمار می‌رود.

قیمت میز مدیریت/ میز اداری:


قیمت ها با توجه به جنس به کاررفته و نحوه کارایی آنها بسیار متفاوت می باشد .در رابطه با صندلی کارمندی هم به همین شکل است میز اداری و صندلی اداری از عناصر مهم در محیط کار است، زیرا افراد به طور مداوم با آنها سر و کار دارند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از میز اداری مانند میز اداری مدرن، میز مدیریت و کنفرانس، میز مدیریت ام دی اف، میز اداری دست دوم وجود دارد، صندلی اداری دست دوم، صندلی اداری ارزان، صندلی اداری طبی، صندلی کارمندی انواع مختلفی از صندلی هستند و متاسفانه افرادی نیز به این سمت سوق پیدا می کنند اما مقاومت آنها بسیار پایین بوده است و دچار مشکلی نیز شده اند ، گروه تخصصی آقای میز به شما پیشنهاد می دهد تمام محصولات خود را با نازلترین قیمت از شرکت آقای میز تهیه نماید.

مزیت های میز مدیریت:


زیبایی و راحتی یکی از فاکتور های اصلی برای خرید میز مدیریت می باشد و هم چنین از استانداردهای لازم برخوردار باشند تا کمترین آسیب را به بدن استفاده‌کننده وارد کنند. علم مهندسی انسان یا ارگونومی برای طراحی وسایل و ابزار مورد نیاز زندگی و کار استفاده می‌شود و در طراحی میز و صندلی اداری استاندارد نیز کاربرد دارد.به همین دلیل شرکت آقای میز تلاش نموده است تا با استفاده از آخرین تکنلوژی تمام محصولات خود را روانه بازار نماید.

همچنین می توانید به دیگر مقالات ما در زمینه میز مدیریت مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. از جمله : برای انتخاب میز مدیریتی مدرن باید به چه نکاتی توجه کنیم ، تاثیر میز مدیریت بر دکوراسیون اتاق مدیریت و هر آنچه که باید درباره ی میز مدیریت بدانیم.

دیدگاه خود را بنویسید