اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، حتما باید از میز ، صندلی و کتابخانه ای که دارای فضای زیادی باشد استفاده نمود وحتی بهتر است کمی رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. میزی که برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می شود، باید ویژگی های متمایزی داشته باشد.

زیرا اصولا مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند ولی با توجه به اهمیت قراردادها و نامه اداری حتما باید یک رونوشت نزد مدیریت بایگانی شود به همین دلیل باید از ست مناسبی استفاده نمود و همچنین مدیریت ساعت های زیادی را پشت میز سپری می نمایند سایز میز و رنگ میز و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است. زیبایی و کیفیت از بارز ترین ویژگی میز مدیریتی است اگر در ساخت مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود، باتوجه به اینکه مدیریت زمان بیشتری در اتاق خود می ماند باعث، عدم خستگی می شود.وبدن احساس کوفتگی و خستگی نمی کند.

ویژگی های میز مدیریتی

تولید و ساخت انواع مبلمان اداری میز اداری، میز مدیریتی کلاسیک، کتابخانه، کانتر، پارتیشن اداری و… به تجربه و اصول طراحی دارد که شرکت آقای میز در این راستا به شما کمک می کند تا ویژگی های یک میز مدیریتی خوب را متوجه شوید.

رنگ میز مدیریتی :

رنگ میزهای مدیریتی، اغلب از میان رنگ های تیره می باشد. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند. بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و صندلی مدیریت متقاربت داشته باشد.

اندازه میز مدیریتی :

میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی و کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است و همچنین به دلیل برگزاری برخی جلسات درون سازمانی باید از سایر میزهای کارکنان بزرگتر باشد و یکی دیگر از مسائلی که برای اندازه میز مدیریت اهمیت دارد ، قرار دادن سیستم کامپیوتر، لوگوی شرکت، ست رومیزی، کاتالوگ … در یک قسمت از میز و همچنین فضای اضافه دیگر برای پذیرایی ویا نوشتن نامه بروی میز از طرف دیگر برای این اتاق اهمیت دارد. ارتفاع میز مدیریت و اندازه میز مدیریت با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

طرح و فرم میز مدیریت :

امروزه باتوجه به درخواست مشتریان در این امر، باعث شده است میز مدیریت از طرح های خاص و ویژه ای مطابق با مد روز طراحی شود. صندلی مدیریت هم از این قاعده مستثنا نیست. این صندلی هم با طراحی متفاوتی که دارد ،در بازار عرضه می شود.

ارتفاع میز مدیریت:

میز مدیریت باید از ارتفاع استانداردی پیروی کند. ارتفاع میز های مدیریت غالبا به یک اندازه می باشد ولی در کل باید عنوان کرد که نباید بیش از اندازه بلند باشد ،به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند. و همچنین ارتفاع میز ، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود


انواع میزهای مدیریتی:

انواع میزمدیریت مدرن با طرح، جنس و رنگ های مختلفی مانند، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت سلطنتی، میز مدیریت چوبی و… تولید و ساخته می شود که شما باتوجه به نوع دکوراسیون می توانید میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک را انتخاب نمایید.
به طور کلی میز مدیریت نباید به صورت سنتی ساخته شود، دوام و زیبایی و استاندارد بودن به لحاظ اصول ارگونومی از ویژگی های میزهای مدیریتی امروز می باشد که شرکت مبلمان اداری آفن با نو آوری در صنعت و تولید این محصول پاسخی شایسته نام خود برای نیاز های شما هم میهن گرامی را دارد

مقایسه میزهای مدیریت کنونی و میزهای گذشته


در گذشته به علت نبود امکانات کافی ،میزهای مدیریت با طرح های ساده تری ساخته می شدند، در حالی که این روزها باتوجه به پیشرفت در تولیدات داخلی از نظر تنوع طرح , ساختار و… پیشرفت قابل توجهی از جمله میزهای مدیریتی داشته است . در گذشته از وسایل کمتری برای اتاق مدیریت استفاده می شد. در نتیجه میزهای مدیریت نیز کوچکتر ساخته می شدند.
همچنین متریال های ساخت میز مدیریت تنها در فلز و چوب های خام خلاصه می شد. در حالی که این روزها علاوه بر افزایش وسایل اتاق مدیریت و نیاز به میز بزرگتر، شاهد استفاده از انواع متریال ها برای ساخت میز مدیریت هستیم. همچنین استفاده از طرح های مدرن و زیبا نیز از دیگر ویژگی های میزهای مدیریت جدید می باشد.

سخن پایانی:

به طور خلاصه دوام و زیبایی و استاندارد بودن به لحاظ اصول ارگونومی از ویژگی های میزهای مدیریتی امروز می باشد.شرکت آقای میز تلاش داشته است در این زمینه، با توجه به نیاز مشتریان برنامه ریزی و اهداف گذاری نماید.

دیدگاه خود را بنویسید