مبلمان اداری لوکس، به مجموعه از مبل های فاخر و اشرافی گفته می شود که با هدف انجام فعالیت های اداری در مکان مشخصی طراحی و تولید می شوند. مبلمان لوکس، ست مبلمانی است که دارای خصوصیت های مجلل و شیک بودن می باشند. طراحی های مختلفی از مبلمان اداری لوکس وجود دارد که شامل طراحی های کلاسیک، سلطنتی و مدرن است. هر دو نوع ست اداری کلاسیک، سلطنتی و مدرن، با توجه به سلیقه مشتریان می تواند در مجموعه مبلمان اداری لوکس قرار گیرد.


اهمیت مبلمان اداری لوکس


مبلمان اداری لوکس، از جهات مشخصی دارای اهمیت زیادی می باشند. افرادی که وارد محل کار می شوند، با مشاهده مبلمان اداری لوکس، تصویر خاص و زیبایی از فضای محل کار در ذهن خود به خاطر خواهند سپرد. مبلمان اداری لوکس، می بایست در مکان و فضای بزرگی قرار گیرد تا بتواند به راحتی دیده شده و مورد استفاده قرار گیرد.


انواع مبلمان اداری لوکس


مبلمان اداری لوکس به انواع مختلف و مشخصی تقسیم بندی می شوند. از جمله انواع و زیر مجموعه مبلمان اداری لوکس، می توان به میز اداری لوکس، کتابخانه اداری لوکس، پارتیشن اداری لوکس و صندلی اداری لوکس اشاره نمود.


میز اداری لوکس


میز اداری لوکس دارای انواع مختلفی می باشد که شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی، میز کنفرانس و میز کارشناسی می باشد. انواع میزهای اداری لوکس با توجه به اینکه به صورت معمولی طراحی شده اند یا در گروه میز لوکس قرار دارند، متفاوت می باشد. طرح های مختلف میز اداری لوکس در گروه های کلاسیک، سلطنتی و مدرن وجود دارند. میزهای اداری لوکس با توجه به اینکه از ترکیبات شیشه، استیل و چوب تولید می گردند، موجب زیبایی محل کار و راحتی در استفاده کارمندان می شوند.


کتابخانه اداری لوکس


کتابخانه و ویترین اداری لوکس، یکی از زیر مجموعه های مبلمان اداری لوکس می باشد که جهت قرار گیری کتاب و لوازم مورد نیاز کارمندان تعبیه می شوند. اسناد، اطلاعات و کتاب ها در کتابخانه اداری لوکس قرار می گیرند که جهت استفاده آسان و سریع کارمندان در فضای مربوطه تعبیه می شوند. کتابخانه اداری لوکس در اندازه ها، جنس ها و مدل های مختلفی طراحی می شوند که علاوه بر کارایی در محیط شغلی، موجب افزایش زیبایی و جذابیت بیشتر ست مبلمان اداری لوکس نیز می شود.


پارتیشن اداری لوکس


پارتیشن های اداری لوکس از بخش های دیگر مبلمان اداری لوکس می باشند که موجب زیبایی و کارآمدی بیشتر کارمندان در محل کار می شود. طراحی و رنگ های پارتیشن های اداری، با توجه به سلایق مختلف افراد، متفاوت و متنوع می باشد. انواع پارتیشن اداری لوکس در مدل های شیشه ای و چوبی طراحی شده که به صورت مدرن و کلاسیک تولید می گردند.


صندلی اداری لوکس


صندلی اداری لوکس، یکی از بخش های مبلمان اداری لوکس به شمار می آید که دارای ویژگی ها و خصوصیات ویژه ای در مقایسه با صندلی های اداری و مدیریتی دیگر دارد. لوکس و شیک بودن این نوع صندلی ها، موجب زیبایی و کارایی بالای صندلی اداری لوکس است. چرم به کار رفته در صندلی اداری لوکس، از درجه یک ترین و بهترین نوع چرم نسبت به سایر صندلی های اداری است. چوب، استیل و چرمی که در طراحی و تولید صندلی اداری لوکس به کار رفته است، موجب زیباتر شدن و افزایش راحتی و آسایش کارمندان در استفاده از صندلی اداری لوکس می شود.


میز منشی لوکس


میز منشی لوکس یا کانتر پذیرش، از بخش های مهم مبلمان اداری لوکس به شمار می آید. انواع کانتر پذیرش و میز منشی لوکس در مدل ها، رنگ ها، طرح ها و اندازه های متفاوتی وجود دارد. تنوع رنگ و طرح در کانتر پذیرش و میز منشی لوکس، از ویژگی های مهم این بخش از مبلمان اداری لوکس به شمار می آید. طرح و نقش خاصی که روی میز منشی لوکس نقش می بندد، موجب زیباتر شدن محل کار و ایجاد احساسات خوشایند در مراجعه کنندگان می شود.


مبل اداری لوکس


مبل اداری و نیم ست دفتری لوکس از دیگر لوازم مبلمان اداری لوکس به شمار می آید. وجود یک مبل اداری لوکس و نیم ست لوکس در محل کار، موجب افزایش زیبایی، کارآمدی بیشتر و تأثیرگذاری زیاد در اذهان مشتریان می شود.


مزایای مبلمان اداری لوکس


از مزایای مبلمان اداری لوکس، می توان به کیفیت بالا، رنگ های خاص، شکل ها و طرح های متنوع و زیبا، قیمت های مناسب، شیک و لوکس بودن مبلمان، تأثیرگذاری بالا بر اذهان مشتریان و افزایش کارایی شغلی کارمندان اشاره نمود.


ویژگی های مبلمان اداری لوکس


از ویژگی های مهم مبلمان اداری لوکس، خاص بودن، شیک بودن، زیبا بودن و لوکس بودن ست اداری است. ارتفاع و اندازه مبلمان اداری لوکس در راحتی کارمندان و مراجعه کنندگان نقش مهمی ایفا می کند. مبلمان اداری لوکس، به دلیل خاص و ویژه بودن این نوع مبلمان، نیاز به نگهداری و مراقبت ویژه تری نسبت به مبلمان اداری معمولی دارند. مبلمان اداری لوکس با توجه به مولفه هایی مانند نوع پارچه به کار رفته شده در مبلمان، نوع چرم قرار گرفته، نوع و شکل طرحی مبلمان اداری، نسبت به نمونه های مشابه مبلمان اداری، در سطح بالاتر و خاص تری قرار می گیرد. زیبایی مبلمان اداری لوکس، موجب می شود تک بودن و خاص بودن این نوع مبلمان بیشتر از سایر انواع مبلمان به چشم آید.


خرید مبلمان اداری لوکس


زمان خرید مبلمان اداری لوکس، لازم است که به مولفه های مشخصی توجه شود. از ویژگی ها و مولفه های مهم مبلمان اداری، نوع پارچه، نوع چرم، نوع چوب و کیفیت طراحی و ساخت مبلمان اداری است. زمان خرید مبلمان اداری لوکس، علاوه بر نوع و رنگ و جنس مبلمان اداری، بهتر است به نورپردازی، رنگ کاغذ دیواری، رنگ سقف، پارتیشن های اداری، جنس کف پوش های شرکت و محل کار نیز توجه شود. جهت هماهنگی میان رنگ و شکل مبلمان اداری لوکس با محیط کاری، مناسب تر آن است که از نوع مناسبی از مبلمان اداری لوکس استفاده گردد.


قیمت مبلمان اداری لوکس


قیمت مبلمان اداری لوکس با توجه به کیفیت و جنس ست مبلمان اداری متفاوت می باشد. با توجه به اینکه مبلمان اداری لوکس دارای روکش های گران قیمت، طراحی های خاص، جنس های با کیفیت، کارایی بالا، طول عمر بیشتر و زیبایی خاص می باشند، دارای قیمت های مشخص تر و نسبتاً بیشتری نسبت به سایر مبلمان اداری معمولی هستند. کیفیت بالا و دوام زیاد مبلمان اداری لوکس در افزایش و کاهش قیمت مبلمان اداری لوکس، تأثیر زیادی می گذارد.

دیدگاه خود را بنویسید