هر آنچه که باید درباره میز مدیریت بدانیم ،در اتاق مدیریت باید از وسایل و تجهیزات به روز و کامل استفاده نمائیم به دلیل برگزاری جلسات مهم در این اتاق باید تجهیزات آن رنگ لعاب دار باشد.

به همین خاطر شرکت آقای میز برای دسته میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده می نماید و معمولا طراحان این شرکت با توجه به بازدید از فضا و دکوراسیون داخلی شرکتها و مبلمان اداری، میزهای مدیریتی خاص و متفاوتی طراحی می نمایند.
نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است.

اندازه میز مدیریتی:


میز مدیریتی به علت حجم کاری مدیر و قرار دادن لوگو شرکت ، مهر ، نامه و سربرگ ها و بسیاری از وسایل مورد نیاز مدیر باید از اندازه بزرگتری نسبت به سایر میز ها برخوردار باشد. به هر میزان که میز مدیریت بزرگتر باشد، مدیر راحت تر به کارها رسیدگی می کند و شاید برخی بر این عقیده باشند که میز بزرگ نشانه اقتدار است.

رنگ میز مدیریتی:


امروزه با توجه به سلیقه افراد انتخاب رنگ میز ممکن است برای همه یکسان نباشد ولی اصولا از طیف رنگ های تیره برای انتخاب میز انجام میشود. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند و از سوی دیگر بیشتر می توانند توجه ناظرین را به خود جلب کنند. البته این نظریه قطعی نیست و بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت هارمونی داشته باشد.

طرح و فرم میز مدیریت:


اصولا طراحی میز های مدیریت به صورت حرفه ای انجام میشود که در ظاهر شاهد تفاوت زیاد آنها با سایر میز ها می توان شد در واقع میز های مدیریت ممکن است به صورت کلاسیک، مدرن ، سلطنتی و…. سبک های متفاوت ساخته شود . به این معنا که میز مدیریت از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود.

ارتفاع میز مدیریت:


باتوجه به اینکه ممکن است ، مدیر از دسته افراد کوتاه قد ویا بلند قد باشد به همین دلیل میز مدیریت نباید خیلی بلند ویا خیلی کوتاه باشد تا دسترسی برای بر داشتن وسایل برای آن به راحتی امکان پذیر باشد .با وجود اینکه برخی این تصور اشتباه را دارند که هر چه ارتفاع میز مدیریتی بلندتر باشد، نشانه اقتدار بیشتری می باشد، آقای میز با در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای روز دنیا، مناسب ترین ارتفاع را برای میزهای مدیریتی ساخت مجموعه خود در نظر می گیرد.

زیبایی میز مدیریت:


یکی از مهمترین فاکتورهای میز مدیریت داشتن طرح زیباست. بهتر است در قسمت پانل جلوی میز که یکی از قسمت های مهم میز مدیریت است، طرح های زیبایی از قبیل قرار دادن قطعات MDFبا رنگ متضاد میز و یا طرح های برجسته استفاده شود.

نحوه قرار دادن میز مدیریت در اتاق:


هر چقدر هر میز مدیریت زیبا باشد، تا زمانی که به طور استاندارد در اتاق قرار نگیرد، زیبایی آن پنهان می ماند. بهترین حالت قرارگیری میز مدیریت به نحوی است که مقابل در ورودی نباشد.

همچنین می توانید به دیگر مقالات ما در زمینه میز مدیریت مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. از جمله : برای انتخاب میز مدیریتی مدرن باید به چه نکاتی توجه کنیم ، تاثیر میز مدیریت بر دکوراسیون اتاق مدیریت و میز مدیریتی اصلی ترین عنصر اتاق مدیریت می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید