صندلی اداری از ارکان اصلی یک شرکت و یا ارگان می باشد . به دلیل استفاده زیاد در طول روز از صندلی های اداره ، باید برای خرید این محصول دقت بیشتری نماییم. برای صاحبان هر کسب و کاری، کاهش میزان این خسارات ضروری است. اگر صندلی کار این افراد مطابق با استانداردهای ارگونومیک طراحی نشده باشد، هزاران نفر سالانه در جهان دچار خسارات ناشی از آسیب های محل کار می شوند .

بدون شک خسارات مذکور را متوجه آنها می سازد.. کاربران باید با استفاده از راهنمای خرید و با توجه به گروه اندامی و قد و وزن، سری مناسب خود را پیدا کنند. مهم ترین فاکتورهای یک صندلی های اداری مناسب ، طراحی شیک وهمچنین مواد مرغوبی است که در آن استفاده می کند که استفاده از آن به کاهش ریسک ابتلا به صدمات گوناگون و افزایش بهره وری کارکنان می انجامد.

صندلی مدیریتی


بزرگ بودن صندلی مدیریتی به طور قطع متناسب با میز است، زیرا میزها نیز کمی از میزهای معمولی بزرگ‌تر هستند که البته برای نشان دادن ابهت فضا لازم است اندازه صندلی‌های مدیریتی به طور معمول کمی بزرگ‌تر از صندلی‌های معمولی اداری است.کفی صندلی مدیریت معمولاً بزرگ و نرم هستند بدلیل استفاده بیشتر مدیریت از اتاق و میز کار می باشد، . این صندلی یکی از تنظیم پذیرترین و منعطف ترین محصولات موجود در بازار است که تجربه ای شگفت انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. از همه افراد با هر قد و وزن و خصوصیات بدنی، پشتیبانی میکند. دسته های این صندلی با داشتن قابلیت تنظیم به هر کاربر اجازه میدهد تا به وضعیت دلخواه خود دست را روی آن قرار دهد.

آیا کارمندان به زیرپایی احتیاجی دارند؟


شخصی صندلی‌اش کوتاه باشد و امکان آن را نداشته باشد که ارتفاع صندلی را تنظیم کند، درنتیجه می‌تواند دو تخته زیر صندلی بگذارد تا ارتفاع آن کمی بالا بیاید و مشکلش حل شود . استفاده از زیرپایی بستگی به ارتفاع صندلی و قد شخص دارد ،اگر صندلی اداری بلند باشد و به هیچ دلیل نتوان آن را تنظیم کرد بهتر است از زیرپایی استفاده شود، در غیر این صورت توصیه نمی‌شود. لازم به ذکر است برای تصمیم‌گیری درمورد اینکه یک صندلی مناسب است یا خیر باید حداقل يك تا 2 هفته از آن استفاده كرد.

قیمت صندلی اداری:


محصولات طراحی و تولید شده مبلمان اداری بر مبنای علوم ارگونومی و دانش روز استاندارد بوده و علاوه بر آن متناسب با بودجه های مختلف افراد و سازمان ها طراحی و بفروش می رسد . در لیست محصولات فروشگاه آقای میز، انواع صندلی اداری ارزان و هم انواع صندلی اداری کلاسیک ، شیک و گران قیمت البته گران قیمت بدان منظور که از کیفیت بهتری برخوردار است وجود دارد ، که بستگی به بودجه که شرکت برای آن در نظر میگیرد تیم تخصصی آقای میز به شما در این امر مشاوره می دهد.

سخن پایانی:


شخصی را در نظر بگیرید که مدت ۸ ساعت در یک اتاق قرار دارد و به فعالیت‌های خاصی مشغول است . این شخص برای اینکه به امور خود رسیدگی کند ، نباید احساس خستگی به آن دست بدهد . مهم‌ترین وسیله میز و صندلی وی است که کارمند در طول روز بیشتر با آن سرو کار دارد اگر برای خرید صندلی مناسب نیاز به مشاوره دارید تا بتونید راندمان کاری خود را بالا ببرید. می توانید با شماره های شرکت آقای میز تماس حاصل فرمایند .

دیدگاه خود را بنویسید