میزمدیریتی و میز اداری ( میز کارمندی ) باید براساس اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود به طوری تمام ویژگی های یک میز خوب را داشته باشد و اینگونه طراحی های باعث می شود امکان ریسک آسیب رساندن به افراد را به حداقل ممکن برساند.

اندازه میز مدیریتی به گونه ای باشد که مدیریت فضای کافی برای انجام امور مربوطه داشته باشد و در ضمن بتوان صندلی راحتی در پشت آن تعبیه کرد.مشخص کنید بر روی میز چه کارهایی انجام می دهید.اگر بیشتر کارتان با کامپیوتر است، میزی انتخاب کنید که مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر از PC استفاده می کنید، مطمئن شوید میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر را دارا باشد، دقت کنید مکان های برای عبور اتصالات الکترونیکی و سیم ها تعبیه شده باشد.

اگر بیشتر با کاغذ سروکار دارید


در این صورت بهتر است میزی انتخاب کنید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشد تا بتوانید کتاب ها، فایل ها و کاغذ های مهم خود را بر روی آن قرار دهید. علاوه بر این ممکن است میزی نیاز داشته باشید که برای قرار دادن ابزار شما حداقل 1-2 کشو داشته باشد.

اگر کارتان ترکیبی از کار با کامپیوتر و کاغذ است


این میز معمولا برای مدیران کاربرد بیشتری دارد، اگر به دنبال میز مدیریتی مدرنهستید برای خود میز L شکل در نظر بگیرید تا فضای کافی برای هر دو فعالیت را داشته باشید.
دیگر معیار انتخاب میز عادت های رفتاری شما حین کار می باشد. مثلا آراسته یا نامرتب بودن حین کار افراد آراسته معمولا نیاز به فضای کمتری دارند در حالی که خلاف این موضوع برای افراد نامنظم صادق است. همچنین اندازه و تعداد ابزاری که برای کار بدان ها نیاز دارید و باید در دسترس شما باشند نیز باید در نظر گرفته شود.
میز کار نباید به پاهای شما فشار بیاورد، ارتفاع استاندارد میز حدوداً 30 اینچ ( حدوداً 76 سانتی متر ) از کف است که برای اکثر افراد مناسب است. برای افرادی که از کامپیوتر استفاده می کنند، ارتفاع میز بسیار اهمیت دارد.

سخن پایانی


امروزه با توجه به پیشرفتی که در صنعت چوب و طراحی مبلمان اداری داشته ایم متریال استفاده شده در میزهای مدیرتی مدرن غالبا از جنس ام دی اف می باشد ، زیرا علاوه بر قیمت های مناسبی که این نوع جنس دارد از تنوع زیادی نیز برخوردار است.شرکت آقای میز با توجه به تنوع بالایی که در میز های اداری ، میز مدیریت ، میز کارمندی و… دارد پاسخگوی تمام نیازهای شما در این زمینه می باشد. همچنین می توانید به دیگر مقالات مرتبط ما در زمینه میز مدیریت از جمله : هر آنچه که باید درباره ی میز مدیریت بدانیم و میز مدیریت اصلی ترین عنصر اتاق مدیریت ومحیط اداری است و برای انتخاب میز مدیریتی مدرن باید به چه نکاتی توجه کنیم مراجعه کنید و کسب اطلاعات کنید.

دیدگاه خود را بنویسید