میز مدیریت تاثیر بسزایی در طراحی و دکور اصلی اتاق ریاست دارد.همانطور که مطلع هستید میز مدیریت یکی از مکان های مهم در داخل یک شرکت و یا اداره می باشد

از همین رو باید در انتخاب چیدمان فضای این اتاق دقت بیشتری داشته باشید در ادامه شما را با نکات مهم برای انتخاب میز مدیریت آشنا می نمائیم.

در زمان انتخاب اتاق مدیریت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر به‌تازگی کسب‌وکاری را راه‌اندازی نموده‌اید و تصمیم دارید اتاقی را به‌عنوان اتاق مدیریت انتخاب نمایید باید به اصولی خاص و کاربردی توجه نمایید. ما در ادامه مقاله ،اطلاعات مفیدی را در این رابطه خدمتتان ارائه خواهیم کرد.
اتاق مدیریت را از میان بزرگ‌ترین اتاق‌ها انتخاب کنید! نخستین مسئله‌ای که باید در زمان انتخاب اتاق مدیریت به آن توجه شود، همین است!
اتاق مدیریت باید، شأن منحصربه‌فردی داشته باشد و از محل‌های پرتردد شرکت فاصله داشته باشد. بدین ترتیب شأن مدیر و میهمانان وی حفظ خواهد شد.
سعی کنید اتاقی را برای مدیریت انتخاب کنید که پنجره‌های بزرگ و رو به نوری داشته باشد. به‌طورکلی نورپردازی تأثیر به سزایی در زیبا نمودن اتاق و دل‌بازتر شدن آن بر عهده خواهد داشت.
سعی کنید برای بخشی از دیوارها و کفپوش‌ها از رنگ‌های های طوسی، مشکی و قهوه‌ای استفاده نمایید. این رنگ‌های خنثی قابلیت بالایی در ترکیب شدن با سایر رنگ‌ها دارند.
مبلمان اتاق مدیریت از دیگر مواردی است که باید در زمان دیزاین فضا به آن توجه شود. سعی نمایید به‌منظور هرچه بیشتر جلوه کردن فضای اتاق از مبلمان رسمی و شیک برای میهمانان استفاده نمایید.به‌منظور جلب حس اعتماد و اطمینان میهمانان خود، از تابلوهای متناسبی برای تزئین دیوار خود استفاده کنید. سعی نمایید در زمان انتخاب تابلو از تصاویری استفاده کنید که حس پیروزمندی و پیشرفت را در ذهن مراجعه‌کنندگان ایجاد نماید.انتخاب مبلمان اداری درخور که بیانگر حس ریاست باشد، از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
وجود تناسب میان سایر بخش‌های شرکت از قوانین چیدمان به‌حساب می‌آید، اما شما می‌توانید بخش مدیریت را از این قاعده مستثنا کنید و دکوراسیون خاص و متفاوتی را برای آن در نظر بگیرید.

به‌عنوان‌مثال:


اگر سایر بخش‌های شرکت از دکوراسیونی مدرن برخوردار هستند، می‌توانید با انتخاب یک دکوراسیون ساده و کلاسیک برای دفتر ریاست، آن را از سایر بخش‌ها متمایز کنید. بدین ترتیب ابهت و میزان اهمیت این بخش را به‌خوبی بیان کرده‌اید.
سعی نمایید الگوی چیدمان مناسبی را برای اتاق مدیریت در نظر بگیرید. با این کار در ذهن سایر کارمندان و میهمانان بسیار قوی و قانون‌مند جلوه خواهید کرد.

سخن پایانی


همانطور که در مقاله فوق آورده شد، برای انتخاب میز مدیریت باید به فاکتورهای مهمی توجه داشت از جمله اندازه و جنس میز مدیریت که اصولا برای طراحی مبلمان اداری در اتاق ریاست از مواد با کیفیت استفاده می نمایند، زیرا نمادی از شرکت محسوب می شود و همچنین اندازه میز مدیریت را نسبت به سایر میزهای اداری بزرگتر در نظر می گیرند تا ابهت و شان ریاست را بیشتر نشان دهد.شرکت آقا میز باتوجه به طرح های زیادی که در این زمینه دارد شما برای انتخاب راحتتر راهنمایی می نماید.

همچنین می توانید به دیگر مقالات ما در زمینه میز مدیریت مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورید. از جمله : برای انتخاب میز مدیریتی مدرن باید به چه نکاتی توجه کنیم ،میز مدیریت اصلی ترین عنصر اتاق مدیریت و محیط اداری می باشد و هر آنچه که باید درباره ی میز مدیریت بدانی

دیدگاه خود را بنویسید