میز کنفرانس چیست ، میز کنفرانس یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم برای اتاق کنفرانس است. اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم فضای اداری و شرکتها محسوب می شود که

در آن امور اداری ،جلسات ،همایش ها،مذاکرات و گفت وگو ها انجام میشود که حتی شرکت های کوچک هم نیازمند آن هستند پس نوع طراحی و فضا سازی در آن به مراتب از بخش های دیگر مهم تر است زیرا باید حس آرامش را به حاضران در جلسه بدهد.

انواع میز کنفرانس

• میز کنفرانس با امکان پذیرایی
• میز کنفرانس بدون امکان پذیرایی


ویژگی میز کنفرانس

برای طراحی و ساخت میزهای کنفرانس از رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده می شود اغلب از جنس MDF، چرم و شیشه ساخته می شود که اگر به طور مداوم جلسات برگذار می کنید شیشه ها مناسب نیستند به دلیل تمیز ماندن آن مراقبت بیشتری می خواهد . بسته به نوع و حجم کار هم چنین با توجه به فضای اتاق و تعداد نفرات می توان میزرا در سایز و شکل واندازه ها ی مختلف مثل دایره ای، مربعی ،بیضی و یا مستطیلی ساخت که برای تعداد جمعیت زیاد دایره ای و برای جمعیت کم مستطیل و مربع مناسب می باشد. رنگی که برای میز کنفرانس انتخاب می‎شود باید متناسب با میزان نور دهی سالن کنفرانس و فضا و تزئین و دکوراسیون اتاق باشد لوازم ساخته شده ی میز همواره باید از جنس مرغوب برای استحکام و مقاومت میز باشد .

امکانات میز کنفرانس


امروزه باتوجه به پیشرفت تکنولوژی بهتر است میز ها را به میکروفون و سیستم صوتی مجهز کرد و یا طراحی میز به گونه ای باشد که امکان ایجاد ویدئو کنفرانس داشته باشد.


صندلی میز کنفرانس


صندلی کنفرانس هم یکی از اجزای مهم میز می باشد که باید دارای ویژگی های مناسبی باشد مانند طراحی با اصول ارگونامیک که سبب راحتی حاضرین باشد خستگی وخواب آلودگی ایحاد نکند.هم چنین باید از حنسی ساخته شود که سبب تعریق نشود.

دیدگاه خود را بنویسید