پیشخوان سازه ای یا میزکانتر یا میز منشی بیشتر جهت تبلیغات استفاده می شود . تفاوتی که این میز با میزهای معمولی دارد این است که ، این میز دارای قابیلت چاپ و حمل آسان می باشد و بیشتر برای نمایشگاه ها از آن استفاده می شود . ميز کانتر یا میز منشی کاملا پرتابل بوده و در ابعاد و طرح ها مختلفی با توجه به استاندارد هاي ميز کانتر، ساخته مي شود و بيشتر براي مصارف تبلیغاتی کاربرد دارد.

میزکانتر یکی از مهم ترین المان های غرفه های نمایشگاهی است که جهت ارائه خدمات و اطلاعات کالا مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت اصلی آن با میزهای معمولی قابلیت نصب چاپ و قابل حمل بودن آن ها می باشد. میزکانتر با اینکه بیشتر برای جلب توجه در تبلیغات محیطی استفاده می شود، ولی همچنان قابلیت های اصلی خود را نیز دارا میباشد همانند فضای مناسب داخلی برای قرار گرفتن اشیایی که قصد فروش آنها را دارید.نسبت به نمونه های خارجی قیمت بسیار مناسبی دارد و از ایستایی خوبی برخورداراست . این میز را می توان در انواع خط کش آهنی ، طرح سوئیسی و تاجدار نام برد که در ادامه به انواع آن بیشتر می پردازیم.

انواع میز کانتر


• میزکانتر تاج دار ( قابلیت تبلیغات بر روی قسمت بالا (تاج) و قسمت پایین میز )( میزکانتر نمایشگاهی ، میزکانتر تبلیغاتی ، میز کانتر فروشگاهی )

• میزکانتر مگنتی ( در این میز خط کش ها بصورت آهنربایی متصل می شوند )( میزکانتر نمایشگاهی ، میزکانتر تبلیغاتی ، میز کانتر فروشگاهی )

• میزکانتر ریلی ( خط کش ها در شیار های مخصوص بصورت ریلی قرار می گیرند )( میزکانتر نمایشگاهی ، میزکانتر تبلیغاتی ، میز کانتر فروشگاهی )طریقه نصب

• بعد از سر هم کردن سازه میزکانتر به راحتی طرح چاپی را توسط مگنت روی آن نصب نمایید.

و یژگی‌های میز کانتر


1. شما باید میزکانتری را که برای غرفه نمایشگاهتان انتخاب می نمایید ، مستحکم و با دوام باشد چون در غیر اینصورت باعث آسیب دیدگی می شود.

2. بیش از حد بزرگ بودن ابعادِ میز نسبت به غرفه‌تان تنها باعث شلوغی و ازدحام میشود و ممکن است تاثیر منفی روی مشتریان خود میگذارید.میز کانتر را باید باتوجه به اندازه غزفه ای که اجاره کرده اید انتخاب نمایید.

3. بنر باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که ، مخاطب را در وهله اول جذب کند و او را به سمت فردی که پشت میز کانتر ایستاده است بکشاند. برای میز کانتر خود بنر تبلیغاتی مناسبی انتخاب نمایید.

4. اگر قرار است بر روی بنر مطالب زیادی قرار بگیرد، بهتر است که از رنگ‌های خنثی و متناسب با رنگ سازمانیتان استفاده کنید. برای بک گراند طرحتان بسیار وسواس به خرج دهید. به طور کلی رنگ بک گراند بسیار بر جذب افراد و به چشم آمدن تبلیغاتتان موثر است.

5. در تبلیغاتتان از فضای خالی نیز باید استفاده نمایید . زیرا ذهن مخاطب درگیر با بنرهای نصب شده می باشد و استفاده از فضای شلوغ باعث سردرگمی مخاطب می شود.

موارد استفاده میزکانتر


از میزهای کانتر برای تست محصولات ، میزکانتر تبلیغاتی ، میزکانتر منشی ، میزکانتر فروشگاه ، میزکانتر سمپلینگ و … استفاده می شود و بیشتر فرودگاه ها ، فروشگاه ها ، سمینارها و سالن ها مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های میزکانتر


میزهای کانتر معمولا از صفحات (ام دی اف) تشکیل میشوند و علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و قفسه بندی منظم داخلی جهت نگهداری کاتالوگ و نمونه محصول، قابلیت جمع شدن نیز دارند.

چه کسی پشت میز کانتر قرار میگیرد؟

اصولا در پشت هر میز کانتری ، نماینده ای از شرکت قرار گرفته است که به تبلیغ آن شرکت و پرزنت افراد میپردازد. اصلی ترین مسئله در رابطه با میز کانتر، شخصی است که پشت میز کانتر می‌ایستد. چون شخصی که پشت کانتر قرار میگیرد نماینده شرکت برای جذب مشتری می باشد.در نتیجه این شخص باید ویژگی‌هایی داشته باشد از جمله اینکه باید در نگاه اول ظاهری مرتب و آراسته داشته باشد. یکی از بهترین مسائلی که باید به آن پرداخته شود استفاده از نماد برند شما مثل لوگو سازمانیتان و یا رنگ سازمانیتان می باشد.پس نتیجه می گیریم در انتخاب افراد برای معرفی برندتان نهایت دقت را را به خرج دهید. 

جمع بندی


گروه طراحی آقای میز سعی بر بهترین بودن درانواع میزکنتر را دارد و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به هموطنان عزیز این محصولات را ارائه می نماید . برای دریافت بهترین قیمت میزکانتر می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه خود را بنویسید